reklama

Nasu skolu nenavstevuju deti, ale cisla...

Zase ma v mojej skole nieco prekvapilo, prisla som na to, ze pre nasich nadriadenych skola znamena cisla. Teda, kolko deti je pritomnych, kolko deti prepadlo, kolko deti preslo statne testy atd... A na vylespenie nasich cisel pouzivaju zaujimavu metodu a to trapenie ucitelov... Samozrejme vsetko v duchu dostanem viac penazi od mesta...

Písmo: A- | A+
Diskusia  (19)

Pocas druhej hodiny sa na kazdej statnej skole robi oficialna prezencka, ktora nam povie, kolko percent deti je pritomnych v skole. No kedze sa niektori (je ich dost vela) objavia v skole az na tretej hodine, treba ich odchytit, aby podpisali nejaky zosit a s tym mozeme aj neskor nasu pritomnost deti zvysit. Ak sa dietatko nedostavi do skolicky, kazdy bozi den sa vola domov, ze dieta nebolo v skole. Ak nahodou nie je telefon odpojeny, zodvihne to odkazovac a tak to ide kazdy den, pripadne niekto, kto povacsine nie je rodic (sesternica, kamaratka, babka, setra, neter, suseda atd...), povie, ze o tom vie..
A tak sa objavil v triede aj moj Ricky , prisiel 15 minut neskor na hodinu, zistil, ze je v triede zima a treba pozatvarat vrchne okna. Na to vsak potreboval specialnu palicu a ta v triede nebola, tak ju isiel hladat do inej triedy. Prisiel o 10 minut. Pozatvaral okna a bolo treba palicu vratit, to mu trvalo dalsich 15 minut. Akonahle vstupil do triedy sadol si na katedru a oznamil mi, ze uz mam len 2 minuty a jemu sa neoplati vybrat zosit. Esteze velmi nestihol vystrajat, osobne ho mam radsej, ked zostane doma. No mali sme cross dress day, co znamena, ze chlapci mali prist obleceni ako dievcata a naopak, kym ostatni studenti pracovali na zadani, my s Rickym sme vymyslali, z coho by sme mu spravili prsia a ako upravit parochnu. Bol to najkrajsie "dievca" na skole. Prisiel ma pozriet o 15:00 a oznamil mi, ze som ta najlepsia ucitelka na svete. No kto by nepomohol spravit prsia??? Za ten titul s Rieckyho ust urcite kazdy.
Dalsim dokazom o "nasich cislach" je, ze sa snazime aby kazdy dosiahol istu hranicu to znamena, presiel Matiku A, lebo to nam poslu postou, ze aku sme mali uspesnost a to sa predsa rata, ved Matika A je povinna. (Matika A rozumej prijimacky na gymnazium po 2 rocnej priprave studentov.) No skoda, ze mame tu "smolu" a mame asi 20 deti, ktore to presli s vysledkom 75% (americke percenta znamenaju, ze 37 naozajstnych % je 65 a potom sa rozdiel zmensuje az 100 je naozaj 100%) na prvy krat a mozno by mohli skusit aj matiku B, no to nie je az take podstatne, lebo to nam nikto postou neposle, to je nepovinne...
A tak doucujem matiku A, tych ktori nepresli Matiku A aspon 2 krat, 3 hodiny do tyzdna, ktore mi platia. No a kedze Elenka je zo Slovenska a veri, ze zmeni svet pomaha dalsie 3 hodiny detickam s matikou B zadarmo, lebo ved kto by uz platil nieco take ako matiku B? Ked sa to nerata? A dnes som dostala dalsie vyznamenia od mojho B-ckara, vy ste ta najlepsia ucitelka, lebo ste tu so mnou aj ked vam "padla" pred 1.5 hodinou a este k tomu to viete lepsie vysvetlit ako nasa ucitelka na hodine. (Jeho ucitelka je moja nadriadena, takze to sa rata 2X.)
Na zaver sa chcem vsetkym mojim A-ckarskym detickam ospravedlnit, ze som ich v sobotu (doucovanie) poslala k inemu ucitelovi a nechala si len B-ckarov. Deticky, ja uz nemozem, ja uz sama pri vas pochybujem ci 5+6 je naozaj 11, a nie vsetky tie cisla, ktore dostavam od vas ako odpovede.

Elena Rodriguez

Elena Rodriguez

Bloger 
  • Počet článkov:  27
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Šťastne vydatá za PuertoRičana so španielskym piezviskom. Rada spoznáva jednoduchých ľudí, ťešiacich sa z každého nového dňa. Snaží sa nebyť závislá od peňazí a zachovať si svoju jednoduchosť.Pracuje ako učiteľka matematiky na strednej škole v Bronxe (New York). Zoznam autorových rubrík:  z BronxuMoje pocitySúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

24 článkov
Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
Iveta Rall

Iveta Rall

88 článkov
Monika Nagyova

Monika Nagyova

296 článkov
Adam Valček

Adam Valček

14 článkov
Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu