reklama

Príbehy z triedy MAR.

Tento rok som dostala okrem normálnych tried aj triedu s označením MAR, čo znamená matematika prvý semester prepadlíci. Po 6 týždňoch učenia v mojej MAR som ju premenovala na Story triedu, kedže tá trieda mi každý deň vzrozpráva viac zážitkov a dozviem sa viac ako v dennej tlači.  Tu sa chcem podeliť s nikoľkými prípadmi z mojej Story.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (11)

Hlavnou časťou zoznamu, na ktorom je 19 mien tvoria študentinavštevujúci strednú školu 3 roky a stále chodia do kurzu A, čo znamenáprvý polrok na strednej škole.

A tak tu máme Nataliu, ktorá má17, doteraz sa ukázala v triede 6 krát a vždy 50 min. neskoro, vždy vpokluse, veď má 1.5 ročného syna. Otec dieťatka má 28 a je totaký kure...k, podviedol ju 5 krát a tak teraz je už len na mladších ašpanielov ignoruje. Pred 3 týždňami začala chodiť s 15 ročným chalanom,ktorý vyzerá na 12 a Natalia vyzerá ako jeho mama, no dôležité je, žeje čierny a mladší. A my učitelia máme tému na klebety v zborovni.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Ďalšia slečna je Ashley (17), ktorá bola v triede možno 12 kráta je obvešaná zlatom, lebo ona je ocinkova dcérenka a tak ju rozmaznávazlatom. Ashley mi povedala, že do školy chodí len na 3 hodiny, tedamoju lebo som cool po matike si dá pauzu a potom ide na angličtinu,lebo chalani tam sú takí zlatí, len si nevie vybrať, s ktorým by malachodiť. 

Neodmysliteľnou súčasťou je aj Lorri (15), ktorá chodí do školykaždý deň, 20 minút neskor, no s plným batohom jedla a tak akonáhle saobjaví v triede, tyčinky, čipsy, žuvačky a pod. sú prvoradé a lietajúpo celej triede (obyčajne tam mám 6-7 detí). Včera prinieslaLorri okrem iného ženské kondómy a rozdávala ich po triede. Do tohozhrnula jej sexuálnu skúsenosť s veľmi dobrým chlapcom, no ale keďprišlo k tomu, zistila, že má takého malého, že zabuchla dveramia viac ho nevidela. Snažila som sa stopnúť story, no vraj to jedôležitejšie ako matematika a keď mi to prekáža mám si zatvoriťuši. Na rad prišlo otváranie obalov so ženskými kondómami a názornáukážka ako sa to používa (samozrejme cez oblečenie). Tvárila som sa, žeto nevidím, no aj ja som sa prizrela, lebo ženský kondóm som eštenevidela.

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Ďalšou tvárou je Sheina (17), ktorá chodí školyveľmi sporadicky,ktorá mi na otázku, prečo nepríd každý deň povedala,že ona fajčí. Nechápala som, tak som položila doplňujúce otázky aSheina sa usmiala a povedala, no asi nie cigarety. A ja, že a čo to máspoločné s dochádzkou, no že sa cíti ráno unavená a nemôže vstať. Alevraj je to super, vraj by som mala aj ja vyskúšať a život by bolkrajší. Opýtala som sa, kde na to chodí, že vraj to predávajú všade ajv malých obchodoch.

Neviem, či sa oplatí spomenúť menovitenejakých chlapcov, snáď len toľko, sú to potetovaní obri a dušou takímalí chlapčekovia pýtajúci mamine objatie, aj keď si dokazujú, že súmachri. A tak Karol (15) dnes prisahal, že nie je kur..k, že torobil len 2 krát v živote. Joshuazas nepotrebuje skončiť strednú školu,lebo bude drogovým dealerom ako jeho mama a Rosa chce byť zaseprostitútkou a mať každý deň iného chlapa.

SkryťVypnúť reklamu
reklama

V duchu si kladiem otázku koľko z tých zážitkov som nemalapočuť, alebo naopak všetko bolo povedané tak, aby som aj ja počula? Ačo všetko je z toho pravda? 

Elena Rodriguez

Elena Rodriguez

Bloger 
  • Počet článkov:  27
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Šťastne vydatá za PuertoRičana so španielskym piezviskom. Rada spoznáva jednoduchých ľudí, ťešiacich sa z každého nového dňa. Snaží sa nebyť závislá od peňazí a zachovať si svoju jednoduchosť.Pracuje ako učiteľka matematiky na strednej škole v Bronxe (New York). Zoznam autorových rubrík:  z BronxuMoje pocitySúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Iveta Rall

Iveta Rall

87 článkov
Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
Adam Valček

Adam Valček

14 článkov
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu