reklama

Skoro som zabudla, čo je Bronx.

Školský rok sa začal tak pokojne, že som si začala myslieť, že som na Slovensku. Aj tento rok som dostala ako pozornosť podniku jednu prvácku triedu. (Každý učiteľ si praje, aby prvácku triedu nedostal kvôli nevyspelosti a neskutočným pubertálnym prejavom nových stredoškolákov.) Prvé dva týždne kolegovia hovorili akých máme tento rok dobrých prvákov, no prváci boli len vystrašení zo stredoškolských lavíc. Postupne sa začali prejavovať tvrdé osobnosti a bohužiaľ nevyhli sa ani mojej triede. A tak tento týždeň bol naozaj iný....

Písmo: A- | A+
Diskusia  (22)
Obrázok blogu
(zdroj: Elena Rodriguez)

Študent volajme ho John mi kamáratsky oznámil :"Vy bývate na mojomsídisku, videl som vás kráčať do školy. Veď počkajte, ja si vás počkáma nahuckám na vás môjho psa." Zdanlivo smiešna vyhrážka, no podľatunajších predpisov som vypísala potrebné papiere, pre prípad, žeby to pokračovalo, aby bolo všetko zdokumentované. Ďalší deň pokračovalotázkou, kde robí môj manžel, že John by si s ním rád zmeral sily apostaral sa o neho. Tu som začala pátrať po príčine a histórií Johna.John je v pestúnskej starostlivosti, neviem koľkej v poradí,rodiny (ženy), vo svojich 14 rokoch je na podmienke (vzatia do väzby).Poslený deň jeho pôsobenia v mojej triede ma nazval vychudnutou sukou,že mám priniesť do školy svojho syna, že mu zrovná fasádu. (Deti sícenemám, ale čo keby som mala?).

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

A tak sa prípad Johna začalriešiť. Dean, človek riešiaci disciplinárne problémy a priestupkysi Johna zavolal a chcel konfrontovať naše incidenty. Tu John do neho 2krát skočil a pristal 1 cm pred tvárou deana. Vedľa stojacipolicajt Johna zneškodnil putami a v putách ho doviedli dopolicajnej kancelárie.

Zrazu sa vo dverách mojej triedy objavilpolicajný vyšetrovateľ, ktorý ma prišiel zavolať spísať zápisnicu akonfrontovať situáciu v policajnej kancelárií. Vošla som do miestnosti,kde som stála zoči voči 195 cm Johnovi v putách. Až tu som dostalanaozajstný strach , srdce mi búšilo až v hrdle, ruky sa mi potili a zoseba som len koktavo dostala :"Môžeme tú zápisnicu spísať na chodbe?"

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Bolpiatok zo školy som odchádzala o 2 hodiny neskôr ako obyčajne zostrachu pred nechcených doprovodom domov. Musím povedať, že to bol prvýkrát, kedy som sa mala dôvod naozaj sa v Bronxe báť.

Johnauž v mojej triede neuvidím, čaká nás súd, vypočúvanie a John sina rozsudok počká mimo školy. Škoda len, že nemá 15 a tak zrejme naňbude čakať doma, teda dve ulice od môjho bydliska.

Elena Rodriguez

Elena Rodriguez

Bloger 
  • Počet článkov:  27
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Šťastne vydatá za PuertoRičana so španielskym piezviskom. Rada spoznáva jednoduchých ľudí, ťešiacich sa z každého nového dňa. Snaží sa nebyť závislá od peňazí a zachovať si svoju jednoduchosť.Pracuje ako učiteľka matematiky na strednej škole v Bronxe (New York). Zoznam autorových rubrík:  z BronxuMoje pocitySúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
Iveta Rall

Iveta Rall

87 článkov
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu