reklama
Miesto pre vašu tvorbu. Staňte sa súčasťou komunity
Elena Rodriguez

Elena Rodriguez

Bloger 
  • Počet článkov:  27
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Šťastne vydatá za PuertoRičana so španielskym piezviskom. Rada spoznáva jednoduchých ľudí, ťešiacich sa z každého nového dňa. Snaží sa nebyť závislá od peňazí a zachovať si svoju jednoduchosť.Pracuje ako učiteľka matematiky na strednej škole v Bronxe (New York). Zoznam autorových rubrík:  z BronxuMoje pocitySúkromnéNezaradené

reklama

Nezaradené

Prve dni v Bronxe

Elena Rodriguez

Prve dni v Bronxe

V predchadzajucom prispevku som opisala ako som sa dostala na Manhatan. Tu je slubene pokracovanie....Takze, po tom ako som si vypocula moj rozsudok.... ides do Bronxu, som sa vybrala obzriet si skolu a zostala v nemom uzase z prostredia, ktore som videla.  Zostavala malicka nadej, ze sa z toho dostanem, kedze ako som spominala zmenit skolu pre noveho ucitela, vlastne este ani nie ucitela bolo takmer nemozne. Po prvom vylete sme sa vratili do hotela a cakal nas svetly bod prvych dvoch tyzdnov a to recepcia na rakuskej ambasade. A tak som sa vyobliekala obula si lodicky a vysla z izby....

  • 19. apr 2006
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 3 957x
  • 13
Ako som sa skoro nevydala.

Elena Rodriguez

Ako som sa skoro nevydala.

Predstavte si situaciu, nevesta so zenichom prichadzaju v slavnostnom obleceni na mestsky urad pripraveni na sobas. Po 10 minutach cakania sa dostanu k pracovnicke, ktorej oznamia dovod navstevy a tu je odpoved: Pani, ktora sobasi musela nutne odist a nie je tu nikto iny, kto by to mohol urobit za nu Znie to ako zo znamej komedie???  Nie, to je realita alebo welcome to the Bronx!!!

  • 4. mar 2006
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 3 939x
  • 5
reklama
SkryťZatvoriť reklamu